Зареєструйся та сплачуй за інтернет, ТБ і комунальні платежі 2 місяці безкоштовно!

ЗАРЕЄСТРУЙСЯ І ОТРИМАЙ МОЖЛИВІСТЬ:
  • Контролювати історію платежів
  • Використовувати зареєстровані банківські картки, сплачувати безпечно і зручно, не вводячи номер картки
  • Автоматичну доставку рахунків у Ваш кабінет
  • Налаштовувати sms і email інформування у особистому кабінеті
  • У два кліки створювати шаблони для оплати рахунків
* - за винятком переказу з картки на картку, платежів за реквізитами і до бюджету

Переконайтеся,що у Вашому інтернет-браузері дозволено використання Cookies і JavaScript.Якщо Ви не знаєте,як це перевірити,забули пароль або виникли інші питання – зверніться в нашу Службу підтримки.

Діюча адреса електронної пошти

Забули пароль?

Згадали пароль?

Оплата комунальних послуг КЕП "Чернігівська ТЕЦ" ТОВ ФІРМИ "ТЕХНОВА"

Реквізити компанії

Оплатити КЕП "Чернігівська ТЕЦ" ТОВ ФІРМИ "ТЕХНОВА" онлайн

Комісія 1.5% + 3 грн
Перед сплатою рахунку, перевірте банківські реквізити отримувача. В разі їх некоректності або зміни, повідомте нам по телефону (044) 200-09-02 або електронною поштою support@portmone.com

Введіть дані для платежу:


 
Ви будете зареєстровані в системі Portmone.com. Реєструючись, Ви погоджуєтесь з умовами тарифного плану, Положенням про конфіденційність та Договором публічної оферти .

Це Ваш необов’язковий коментар до цих рахунків. Наприклад: "Моя квартира", "Квартира батьків", "Квартира тещі". Дуже зручно, якщо Ви будете оплачувати декілька рахунків від однієї компанії.

публічної пропозиції

FAQ

Як оплатити рахунок за реквізитами?

Для того щоб оплатити рахунок за реквізитами, достатньо обрати категорію платежу, заповнити декілька рядків інформації (МФО, ЄДРПОУ, Р/р отримувача) та ввести дані для платежу. Здійснити платіж можна картками Mastercard, Visa, а також НПС ПРОСТІР будь-якого банку України. Перед сплатою детально перевірте коректність вказаних даних.

Як змінити платіж, якщо була допущена помилка?

Якщо ви вказали некоректні дані, у вас є можливість відмінити платіж та здійснити його повторно. Ця опція доступна виключно в день, коли була здійснена оплата за реквізитами. Для цього необхідно написати листа на електронну адресу support@portmone.com.

Як відмінити платіж?

Для цього напишіть листа на електронну адресу support@portmone.com з відповідним проханням.

Чому платіж відмінено?

Частіше за все це відбувається у зв’язку з некоректним чи неповним заповненням реквізитів отримувача. Перевірте вказану інформацію та повторіть платіж за реквізитами ще раз. Якщо виникнуть труднощі, прохання звернутись до нашої служби підтримки.

Як швидко відбувається зарахування грошових коштів на розрахунковий рахунок?

Зарахування коштів на розрахунковий рахунок відбувається протягом трьох робочих днів без урахування дня оплати. В більшості випадків, грошові кошти надходять протягом 24 годин.

Як пришвидшити процес зарахування коштів?

На жаль, ми не можемо вплинути на швидкість зарахування грошових коштів.

Які ліміти на здійснення трансакцій встановлені?

15 000 гривень в день можна перевести на розрахунковий рахунок з урахуванням комісії. Якщо вас цікавить більша сума грошових коштів, рекомендуємо розділити її на декілька частин та здійснити ще один платіж наступного дня.
Зверніть увагу: з боку вашого банку можуть бути обмеження на здійснення трансакцій через інтернет. Для зміни подібних лімітів необхідно звернутись в підтримку вашої фінансової установи.

Чи доступний автоплатіж для даної послуги?

На даний момент автоматична сплата рахунку за реквізитами неможлива.

Я зберіг шаблон, як його сплатити?

Увійдіть до особистого кабінету та відкрийте розділ «Баланси в компаніях». Там ви зможете знайти збережений шаблон та сплатити його.

Я зберіг шаблон, але не отримую рахунки

Системою не передбачено формування рахунків за довільними реквізитами. Оплатити такий рахунок банківською карткою можна в будь-який момент в розділі «Баланси в компаніях».

Чи потрібно сплачувати комісію, якщо підключений тариф «Місяць»?

Оплата рахунку за банківськими реквізитами не відноситься до тарифного плану «Місяць». Однак ми рекомендуємо перевірити наявність Вашої компанії в каталозі послуг. Для цього введіть назву організації в рядку пошуку. Більше про ваш ТП можна дізнатись в розділі «Тарифи».

Чому в квитанціях про успішну оплату вказані інші реквізити отримувача?

Зверху вашої квитанції відображаються реквізити банку-еквайєра, а не отримувача. Реквізити вашого платежу вказані в таблиці під фразою «Сплата рахунку на довільні реквізити». Банк-еквайєр – обслуговуюча організація, яка організовує точки прийому платіжних карток та здійснює комплекс операцій, пов’язаних з виконанням платежів та розрахунків по банківським карткам в цих точках.