Masterpass для бізнесу (20.06.2018)

2018-06-20

Надійний та безпечний інструмент для підвищення конверсії. Дізнайтесь про переваги Masterpass для вашого бізнесу.

Розвиток електронної конверсії багато в чому залежить від тих напрямів, які обирають великі гравці ринку. Google, Apple, Samsung та Mastercard вже давно презентували свої рішення, що дозволяють покращити процес оплати в інтернеті. Якщо вас цікавить, як спростити оформлення замовлення та підвищити конверсію, рекомендуємо вам ознайомитися з можливостями технології Masterpass.

Masterpass для бізнесу

Що таке Masterpass?

Запуск платформи Masterpass компанія Mastercard анонсувала в 2013 році. Це платіжний онлайн-сервіс, що легко інтегрується в торговельний майданчик і дає змогу користувачам останнього здійснювати покупки в один клік. Головна ідея технології полягає в тому, щоб позбавити покупця необхідності реєструватися на сайті і вводити реквізити своєї платіжної картки щоразу під час здійснення покупки.

В Україні дана технологія почала функціонувати в 2016 році. У квітні 2017 року цифровий гаманець Masterpass було інтегровано в сервіс онлайн-платежів portmone.com.

Як Masterpass впливає на конверсію?

Згідно з даними одного з досліджень, котре проводили на замовлення компанії Mastercard, близько 38% користувачів переривають процес оформлення замовлення у разі необхідності реєстрації. Крім того, певний % відвідувачів інтернет-ресурсу відмовляється від покупки безпосередньо в процесі її оформлення. Завдяки Masterpass, платіж здійснюється в один клік. Як це відбувається?

Сформувавши кошик, покупець обирає Masterpass серед доступних способів оплати. Під час першого знайомства потрібно створити гаманець (це одноразова процедура, яка забирає хвилину часу), під час повторного використання – відкривається сторінка авторизації. Авторизувавшись, клієнт може вибрати картку для оплати і здійснити платіж в один клік. Вводити реквізити картки не потрібно. Крім того, технологія може зберігати адресу доставки, що також зекономить час користувача.

Зазначимо й інший фактор, що впливає на конверсію, – це безпека та довіра до системи. Mastercard – відома на весь світ компанія. Клієнт більш скористається технологією популярного бренду, ніж довірить дані своєї картки інтернет-магазину, з яким стикається вперше.

Хто вже використовує Masterpass?

Користувачі portmone.com можуть здійснювати платежі за допомогою технології Masterpass. Кількість таких клієнтів постійно зростає. Цьому сприяє інноваційність сервісу та постійні акційні пропозиції від Mastercard. Поряд з цим команда нашого сервісу пропонує своїм партнерам інтеграцію Masterpass в їхні ресурси. Наразі ми успішно впровадили Masterpass в кабінеті Портмоне, на сайтах мобільних операторів Vodafone та Київстар, на сайті dominos.ua. Найближчим часом планується впровадження Masterpass у нашому мобільному додатку.

Якщо вас зацікавила інтеграція Masterpass до вашого ресурсу – зв’яжіться з менеджером Портмоне для обговорення деталей під’єднання технології.