Зверніть увагу! Рахунок даної компанії буде доставлено вам у наступному місяці.
У разі виникнення питань, щодо роботи постачальника послуг, Ви можете звернутися за номером:
0 800 304 909 або надіславши листа електронною поштою на адресу:
Набридло стояти в чергах, щоб здійснити оплату в Київську обласну ЕК? Скористайтеся послугами сервісу Portmone.com і назавжди забудьте про черги і пошук терміналів самообслуговування — здійснюйте оплати онлайн буквально в пару кліків і заощаджуйте свій час.
Відповідно до вимог закону “Про електричну енергію” в 2018 році публічним акціонерним товариством “Київобленерго” було створено Київську енергетичну компанію, обов'язками якої стало постачання електроенергії в Київській області. З того часу Київобленерго стало відповідати виключно за обслуговування електромереж і ремонт електропередач, підстанцій та інших об'єктів до межі розподілу. Тому, якщо вам потрібно заплатити за світло, це потрібно робити саме за реквізитами Київської обласної ЕК, що виступає в ролі постачальника електроенергії для населення.
Щоб оплатити електроенергію в Київську обласну ЕК за допомогою Portmone.com, дотримуйтесь наступного алгоритму дій:
Звертаємо увагу, що Портмоне не стягує комісію за проведення операції. В 99% випадків платіж буде проведено протягом декількох хвилин, але інколи на це може знадобитись до 3 робочих днів.
Після того, як система опрацює платіж, на вказаний email буде відправлено лист з електронною квитанцією, що має таку ж юридичну силу, як і звичайна паперова. У разі, якщо оплата здійснювалась після авторизації на сайті, ви завжди зможете знайти і завантажити квитанцію через особистий кабінет користувача.
Щоб передати показники лічильників в КОЕК, можна скористатись одним із способів:
Користувачі Портмоне також можуть передавати показники лічильників безпосередньо в момент оплати послуг Київської енергетичної компанії, або через розділ “Передача показників” після входу в особистий кабінет.
КОЕК щомісяця направляє паперові рахунки своїм абонентам, в яких зазначений номер рахунку, розмір нарахувань за попередній період, а також сума заборгованості (за наявності). Також ознайомитись з нарахуваннями чи сумою заборгованості можна через особистий кабінет КОЕК, або подзвонивши в абонентський відділ, контакти якого вказані на сайті постачальника послуги.
Сервіс Портмоне також дозволяє отримувати електронні платіжки і переглядати розмір нарахувань і боргу (за наявності).
Користуючись послугами Портмоне, ви можете бути впевнені в швидкому проведенні трансакцій, мінімальній комісії і безпеці ваших персональних даних. Крім того, сервіс максимально економить ваш час, оскільки дозволяє оплачувати тисячі сервісів, в одному місці, а саме:
А витративши всього пару хвилин на реєстрацію, ви отримаєте ще більше можливостей, що дозволяють економити гроші і витрачати ще менше часу на оплату послуг і сервісів.