Ми не рекомендуємо реєстацію з email-ом, що було створено на таких сервісах як: mail.ru, inbox.ru, list.ru, bk.ru, mail.ua, yandex.ru, , оскільки вони офіційно заблоковані на території України. Радимо використати email, який був зареєстрований на одному з наступних сервісів: gmail.com, yahoo.com, ukr.net, outlook.com

Питання та відповіді

Безпека платежів

Всеукраїнський сервіс приймання платежів Portmone.com сертифікований міжнародним стандартом безпеки PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard).

PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) — стандарт безпеки даних індустрії платіжних карт, розроблений Радою зі стандартів безпеки індустрії платіжних карт (Payment Card Industry Security Standards Council, PCI SSC). Будь-яка організація, що планує приймати й обробляти дані банківських карт на своєму сайті, повинна відповідати вимогам PCI DSS.

Сертифікація PCI DSS свідчить про те, що Всеукраїнський сервіс приймання платежів Portmone.com реалізував всі необхідні заходи щодо забезпечення відповідності вимогам міжнародних платіжних систем Visa і Mastercard щодо інформаційної безпеки даних платіжних карт.

Visa та Mastercard. Всі оплати з використанням банківських карт Visa і Mastercard здійснюються з урахуванням заходів безпеки міжнародних платіжних систем Visa і Masterсard.

Стоп-лист. До переказу коштів з картки платника на рахунок постачальника Portmone.com перевіряє наявність платіжної картки клієнта в так званому стоп-листі. Стоп-лист містить інформацію про картки, заблоковані через їх втрату. Це дозволяє відхилити запит про оплату, якщо платіжна карта клієнта не санкціоновано використовується третіми особами..

Протокол HTTPS. Забезпечує отримання ідентифікації від віддаленого комп'ютера. При вході в систему звертайте увагу на адресний рядок Вашого браузера. Позаяк веб-вузол сервісу Portmone.com має справжній і дійсний сертифікат безпеки, то при вході в адресному рядку браузера мають відображатися перші символи адреси https:// замість http://.

Надійність і своєчасність переказу коштів забезпечує робота з банками-партнерами: Розрахунковими банками-еквайєрами для сервісу Portmone.com є 5 банків-партнерів "Ощадбанк", "Райффайзен Банк Аваль", "Укрсоцбанк", "Альфа-Банк", "ПриватБанк", які забезпечують надійний і безперебійний процес проведення інтернет-платежів. .

Як здійснювати оплати

Як дізнатися суму комісії за надання послуги?

Наявність і розмір комісії буде зазначено на сторінці підтвердження платежу після введення карткових даних. Для цього виберіть послугу, вкажіть свої дані (особовий рахунок, номер телефону тощо), необхідну суму для внесення на рахунок, і натисніть клавішу "Продовжити". На наступній сторінці Ви побачите повну вартість послуги, яка буде знята з Вашої банківської карти.

Як здійснювати оплати

Як швидко дійде оплата до постачальника послуг?

Під час оплати послуг мобільного оператора кошти зараховуються протягом 15 хвилин.

У разі оплати комунальних послуг та будь-яких послуг за довільними реквізитами кошти зараховуються протягом трьох робочих днів, не враховуючи дня оплати та вихідних.

Переказ з картки на картку – у 95% випадків зарахування відбувається протягом 30 хвилин, в інших випадках – від 1 до 5 робочих днів, не враховуючи дня оплати. Швидкість зарахування залежить від банку одержувача.

Як здійснювати оплати

Які карти приймаються до оплати?

До сплати приймаються міжнародні платіжні картки Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, випущені будь-яким українським або міжнародним банком.

Звертаємо Вашу увагу, що карти Mastercard Electronic не приймаються для оплати в інтернеті через обмеження платіжної системи Mastercard.

Як здійснювати оплати

Як сплатити банківською карткою?

  1. На сайті Portmone.com у розділі, який Вас зацікавив оберіть компанію, послуги якої Ви хочете оплатити.
  2. Заповніть необхідні поля та натисніть "Оплатити".
  3. На наступній сторінці необхідно ввести карткові дані: 16-значний номер картки (на лицьовій стороні картки, термін її дії та СVV-код – три цифри на звороті картки). Натисніть "Оплатити".
  4. Після успішної оплати Ви можете зберегти квитанцію або надіслати її на електронну пошту.
  5. У разі відмови в здійсненні платежу з боку банку Ви можете повторити цю операцію ще раз або звернутися до служби підтримки support@portmone.com 044 200-09-02.

Якщо Ви авторизувалися перед здійсненням платежу, він буде збережений в Особистому кабінеті в розділі "Архів рахунків". Також Ви зможете створити "Шаблон" для повторної оплати або налаштувати "Автоматичний платіж" . Детальніше в розділі "Особистий кабінет"

ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ

ЛАСКАВО ПРОСИМО ДО ОСОБИСТОГО КАБІНЕТУ

Особистий кабінет – це інструмент, створений, щоб Ви могли в режимі реального часу отримувати всю необхідну інформацію про платежі, що істотно збереже Ваш час та сили. Завдяки Особистому кабінету Ви зможете:

  • миттєво оплачувати рахунки понад 500 підприємств за допомогою платіжних карток Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro;
  • реєструвати платіжні картки і використовувати їх надалі без введення даних, крім CVV2/CVC2 коду;
  • отримувати квитанції на електронну, а також на домашню адресу;
  • мати доступ до архіву платежів;
  • аналізувати платежі.

Вся інформація про Ваші дані, які зберігаються в особистому кабінеті, надійно захищена. Дані, які Ви використовуєте під час оплати товарів і послуг у Особистому кабінеті, передаються по безпечному шифрованому з'єднанню, і, отже, не можуть бути доступними нікому іншому.

Колектив компанії Portmone.com протягом тривалого часу працював над тим, щоб робота в Особистому кабінеті стала зручнішою й інтуїтивно зрозумілою. Всі Ваші відгуки, прохання і пропозиції, пов'язані з роботою Особистого кабінету просимо надсилати на адресу support@portmone.com.

ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ

Шаблони

Збереження шаблону для подальшої оплати дає можливість отримувати рахунки за комунальні послуги, Інтернет, ТБ і ін.

  • Необхідно авторизуватися в системі під своїм логіном і паролем.
  • У розділі "Каталог послуг" вибрати компанію, послуги якої Ви бажаєте оплатити.
  • Вказати необхідний ідентифікатор (для мобільного зв'язку – номер телефону, для комунальних послуг – особовий рахунок)
  • Присвоїти шаблону ім'я, наприклад "Квартира мами".
  • Натиснути "Зберегти".

ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ

Поточні рахунки і баланси

Щомісяця в розділ "Поточні рахунки" по збереженим шаблонам будуть надходити рахунки за комунальні послуги, Інтернет, ТБ і ін.

  • Необхідно авторизуватися в системі під своїм логіном і паролем.
  • У розділі "Поточні рахунки" обрати компанію, послуги якої Ви бажаєте оплатити.
  • Далі необхідно обрати картку, якою Ви бажаєте здійснити оплату і ввести її CVV2/CVC2 код.
  • Після того як натиснете "Оплатити", спливе вікно підтвердження платежу із заначенням комісії.
  • Система проінформує про успішність/неуспішність оплати.
  • Дані про платежі моментально відображаються в особистому кабінеті. Документальним підтвердженням платежу є квитанція про оплату.

SMS–платежі

Що таке Portmone.Mobile?

Portmone.Mobile - система мобільних платежів, яка дозволяє оплачувати послуги мобільного зв'язку за допомогою мобільного телефону. Для оплати достатньо відправити SMS простого формату. Гроші будуть списані із зареєстрованої платіжної картки Visa або Mastercard.

Як зареєструватись абоненту Київстар?

Абоненти Київстар можуть приєднатися до системи Portmone.Mobile подзвонивши на сервісний номер 899 чи використовуючи комбінацію клавіш *134#. Керуючись підсказками, можна зареєструвати свою платіжну картку Visa чи Mastercard для подальшого поповнення свого рахунку чи рахунку іншого абонента компанії Київстар. Як наслідок, клієнт буде автоматично зареєстрований у системі Portmone.Mobile.

Як зареєструватись абоненту lifecell?

Абоненти lifecell можуть зареєструватись в системі Portmone.Mobile зателефонувавши на сервісний номер life:) 5433. Далі в автоматичному голосовому меню обрати "Поповнення рахунку" і, керуючись пунктами меню, виконати поповнення свого телефону платіжною карткою Visa або Mastercard.

Після успішного поповнення рахунку клієнт, за бажанням, може виконати реєстрацію в системі Portmone.Mobile, в результаті якої буде надіслано відповідне SMS із підтвердженням і SMS з мобікодом.

Як зареєструватись абоненту Vodafone?

Абоненти Vodafone можуть зареєструватись в системі Portmone.Mobile подзвонивши на сервісний номер Vodafone 111. Далі в автоматичному голосовому меню обрати "Фінансові питання" і, керуючись пунктами меню, виконати поповнення свого телефону платіжною карткою Visa чи Mastercard. Всі клієнти, які зроблять таке поповнення, автоматично будуть зареєстровані в системі Portmone.Mobile, про що буде надіслано відповідне SMS з підтвердженням і SMS із мобікодом.

Як платити через Portmone.Mobile?

Для оплати необхідно надіслати зі свого зареєстрованого телефону SMS-команду простого формату [СУМА] пробіл [МОБІКОД] на номер +38-095-323-01-01. Наприклад, для того щоб поповнити свій телефон на 100 грн з картки, яка закінчується на 1234, відправте наступну SMS – 100 1234.

Увага! Абоненти Vodafone, lifecell та Київстар можуть поповнити рахунок за допомогою платіжного сервісу — USSD меню. Для цього необхідно набрати короткий номер з мобільного телефону. Для абонентів Vodafone номер — *135#, для абонентів lifecell — *115#, для абонентів Київстар - *134#.

Що таке мобікод?

Мобікод — це спеціальний пароль у вигляді 4 цифр, яким ви будете підтверджувати кожен свій платіж через Portmone.Mobile.

За замовчуванням Ваш мобікод — це 4 останні цифри номеру Вашої платіжної картки.

Після успішної реєстрації Вам на мобільний телефон буде надіслано SMS-повідомлення з підтвердженням реєстрації і особистим мобікодом.

Також ви можете самостійно змінити його у нас на сайті.

Реєстрація платіжної картки

Навіщо потрібно прив'язувати платіжну карту?

Прив'язка карти необхідна, щоб Ви мали змогу зручніше та швидше оплачувати послуги. Прив'язка платіжної картки дає змогу не вводити повні реквізити карти кожного разу, а обмежитися введенням лише CVV- коду.

ПРИВЯЗКА ПЛАТІЖНОЇ КАРТКИ

Як прив'язати/видалити платіжну карту?

  • Перейдіть в меню "Платіжні картки".
  • Натисніть "Додати нову картку".
  • Назвіть свою платіжну карту.
  • Введіть номер платіжної карти (16-ти значний номер на лицьовій стороні картки).
  • Введіть термін дії карти (місяць та рік на лицьовій стороні).
  • Натисніть "Додати картку".

ви можете реєструвати одночасно кілька карт для здійснення різних видів платежів.

У разі закінчення терміну дії карти, Ви можете її видалити в розділі "Платіжні картки".

Квитанції про оплату

Архів платежів

Архів рахунків містить інформацію про всі здійснені платежі за весь період після реєстрації. Інформація про платежі переходить в архів по закінченню поточного місяця після здійсненої оплати. Ви можете відшукати необхідний платіж за датою здійснення платежу, по найменуванню компанії. В архіві платежів Ви можете побачити:

  • дату здійсненого платежу за попередні періоди (за замовчуванням відображаються платежі здійснені в попередньому місяці)
  • послугу, за яку був здійснений платіж
  • суму, яку Ви оплатили
  • завантажити квитанцію (в будь-який зручний для Вас час)
  • виставлені, але не оплачені рахунки

Квитанції про оплату

Інші оплати

В розділі Інші оплати зберігаються квитанції з:

  • переказу з карти на карту
  • оплати за довільними реквізитами
  • оплати періодики
  • покупки ж/д, авіа та автобусних квитків
  • поповнення мобільного без шаблону

Квитанції про оплату

Інші оплати

В розділі Інші оплати зберігаються квитанції з:

  • переказу з карти на карту
  • оплати за довільними реквізитами
  • оплати періодики
  • покупки ж/д, авіа та автобусних квитків
  • поповнення мобільного без шаблону

Квитанції про оплату

Доставка квитанцій

Договорами компанії portmone.com з постачальниками послуг оговорено, що квитанції, роздруковані з сайту portmone.com, є документами, що підтверджують оплату.

Як додаткову гарантію Ви можете використати нашу послугу доставки квитанцій про ваші платежі на паперових носіях, Укрпоштою або кур'єром. Ці квитанції будуть завірені печаткою компанії portmone.com.

Тарифікація послуги, терміни доставки і деталі тут.

Квитанції про оплату

Чи можу я отримати квитанцію, підписану ЕЦП, коли у мене виникла необхідність?

Так, маючи на руках роздруковану квитанцію, де міститься інформація про здійснений платіж, ви в будь-який момент можете отримати юридично значиму електрону квитанцію, підписану ЕЦП, на сайті www.portmone.com.ua в розділі «Друк квитанцій». Ми зберігаємо інформацію про ваші платежі протягом трьох років.

Квитанції про оплату

Як переконатися, що документ дійсно підписаний ключами?

Інформація про підписи наведена на кожній квитанції фіолетовим шрифтом. ЕЦП формується відповідно до наказу № 1236/5/453 «Вимоги до формату підписаних даних» і може бути перевірений будь-яким програмним забезпеченням або сервісом, що виконують цей наказ, наприклад:

Квитанції про оплату

Чи можна використовувати квитанції, створені в електронному вигляді для підтверження?

Пунктом 2.3 глави 2 «Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88 (далі – — Положення), визначено, що первинні документи, створені в електронному вигляді, застосовуються у бухгалтерському обліку за умови дотримання вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг і законодавства у сфері ЕЦП.

Квитанції про оплату

Чи є електронна копія документа достатньою для надання податковій інспекції у разі перевірки?

Так, за умови наявності ЕЦП на квитанції.

Квитанції про оплату

Чи можу я використовувати електроні квитанції як доказ у судах?

Так, відповідно до ст. 3 Закону України «Про електронний цифровий підпис», електронний цифровий підпис за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису та печатки. Згідно зі ст. 100 Цивільного процесуального кодексу України, всі електронні докази мають бути засвідчені електронним цифровим підписом.

Квитанції про оплату

Чому ваша квитанція не підписана ЕЦП печаткою підприємства?

Відповідно до ст. 58 Господарського кодексу України, Суб'єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки. Використання суб'єктом господарювання печатки не є обов'язковим.

Квитанції про оплату

Чому ваша квитанція підписана не посадовою особою підприємства, технічним сертифікатом СЕРВІС ПОРТМОНЕ.СОМ?

Структурний підрозділ: СЕРВІС ОНЛАЙН ПЛАТЕЖІВ ПОРТМОНЕ – це технологічний ресурс з функцією формування та забезпечення одержання клієнтами рахунків, формування платіжних повідомлень та отримання інформаційної підтримки платниками з використанням програмно-технічних засобів, процедур і правил. Наказом по підприємству №9 від 18 вересня 2017 року Генеральний Директор Хаян В.О. уповноважив його на формування та накладення підпису на квитанції про оплату.

Квитанції про оплату

Яким нормативним актом підтверджено право підпису технологічного ресурсу на квитанціях про оплату?

Положення про застосування електронного підпису в банківській системі України, затверджене Постановою № 78 від 14.08.2017 Національного банку України, передбачає можливість використання ЕЦП юридичної особи, чим і послуговується ТОВ «Фінансова компанія МБК» у своїй діяльності.

ПЕРЕКАЗ З КАРТКИ НА КАРТКУ

Що таке переказ з картки на картку

Переказ з картки на картку – послуга, що дає змогу перевести гроші з Вашої картки на картку іншої людини, знаючи всього лише номер картки одержувача, навіть якщо ці карти випущені різними банками України і відносяться до різних платіжних систем.

ПЕРЕКАЗ З КАРТКИ НА КАРТКУ

Як переказати грошові кошти з картки на картку

Щоб скористатися послугою "Переказ з картки на картку", потрібно:

  1. Заповнити поля, необхідні для переказу:
    • номер картки відправника;
    • термін дії картки відправника;
    • сума переказу в гривнях;
    • CVC2/CVV2;
    • номер картки одержувача;
  2. Ознайомитися та погодитись з умовами надання Послуги (проставити "галочку" у відповідному полі).
  3. Перевірити всі введені параметри, якщо вони вірні, натиснути кнопку "Здійснити операцію".
    Система автоматично розрахує і покаже на екрані суму комісії та загальну суму, яку буде списано з картки відправника.
  4. Пройти процедуру ідентифікації користувача за однією з технологій:
    • за технологією look-up (верифікація):
    Якщо Карта Відправника не підключена до технології 3DSecure, Вам необхідно буде пройти процедуру перевірки платіжної карти в системі Portmone.com – верифікацію.
    На першому етапі верифікації система авторизує карту клієнта на 1 гривню і присвоїть шестизначний одноразовий цифровий пароль, який потрібно буде вказати під кроком 2. Після успішного проходження процедури система здійснить переказ коштів. 1 гривня не списується, а блокується. За 10-30 днів відбувається автоматичне розблокування суми на картковому рахунку.
    Одноразовий цифровий пароль Ви можете дізнатися, звернувшись до колл-центру банку, що випустив картку або з SMS, отриманого від банку, що випустив Картку відправника – якщо карта підключена до M-банкінгу.
    • за технологією 3DSecure (Verified by Visa/Mastercard Secure Code):
    Якщо Карта Відправника підключена до 3DSecure в банку, що випустив карту – для підтвердження операції буде запропоновано введення Одноразового пароля, надісланого Вам на номер мобільного телефону банком, що випустив карту.
  5. Система перевірить всі Ваші дані і виведе на екран інформацію про успішність або не успішность здійснення операції за кілька секунд після натискання кнопки "Підтвердити операцію".
  6. У разі успішності операції термін доступності коштів на Карті Отримувача визначається правилами банку, що випустив карту.

ПЕРЕКАЗ З КАРТКИ НА КАРТКУ

Квитанція про переказ

Якщо Ви хочете отримати квитанцію про грошовий переказ, вкажіть свою електронну адресу. Відразу після успішного завершення транзакції на неї буде відправлено електронну квитанцію.

ПЕРЕКАЗ З КАРТКИ НА КАРТКУ

Особливості переказу з карти на карту

  • переказ доступний між картками, випущеними будь-яким банком України;
  • для здійснення переказу достатньо знати номер карти Отримувача;
  • послуга переказу доступна цілодобово;
  • переказ доступний для наступних карт: Visa, Visa Electron, Mastercard.

ПЕРЕКАЗ З КАРТКИ НА КАРТКУ

Терміни зарахування коштів на карту одержувача

Як правило, кошти доступні на картах Visa/Mastercard протягом 30 хвилин з моменту завершення переказу. У деяких випадках термін доступності коштів може становити від 2 до 5 днів.

ПЕРЕКАЗ З КАРТКИ НА КАРТКУ

Тарифи "Переказ з картки на картку"

Комісія за переказ стягується з відправника переказу. Розмір комісії – 1% + 5 грн Наприклад, якщо Ви хочете переказати 400 грн, з карти відправника буде списано 409 грн, а на карту одержувача буде зараховано 400 грн

ПЕРЕКАЗ З КАРТКИ НА КАРТКУ

Переваги сервісу онлайн-переказів з картки на картку:

  • переказати кошти з картки на картку онлайн можна без відвідування відділення банку;
  • без заповнення паперових документів;
  • можливість передачі коментаря (наприклад з ПІБ або з номером замовлення);
  • оплата товарів і послуг дрібних інтернет-магазинів;
  • погашення заборгованості по кредитній картці;
  • переказ коштів родичам і знайомим;
  • поповнення іншої платіжної картки навіть іншого банку.

ПЕРЕКАЗ З КАРТКИ НА КАРТКУ

Переваги переказів для зареєстрованих клієнтів:

  • перекази можна здійснювати з зареєстрованих карт (що б не вводити їх кожен раз);
  • перекази можна здійснювати з зареєстрованих карт (що б не вводити їх кожен раз);
  • перегляд історії переказів за будь-який період;
  • друк квитанцій по будь-якій транзакції за всю історію.

ПЕРЕКАЗ З КАРТКИ НА КАРТКУ

Обмеження:

  • Максимальна сума одного переказу 25000 грн
  • Максимальна сума переказів по одній карті за день 75000 грн
  • Максимальна сума переказів по одній карті за місяць 150000 грн
  • Максимальна кількість переказів по одній карті за день 10
  • Максимальна кількість всіх переказів по одній карті за місяць 25

Поширені запитання

Які саме картки можуть бути використані для оплати?

Visa, Visa Electron, Mastercard, Cirrus, Maestro, випущені будь-яким українським або міжнародним банком, а також платіжні картки "ПРОСТІР".

Поширені запитання

Що таке CVV2 / CVС2 код?

CVV-код – це тризначний код для перевірки справжності Вашої картки під час оплати через Інтернет та інших видах операцій. Код CVV можна знайти на зворотному боці картки – це останні 3 цифри з семизначного числа, поруч з місцем для підпису, які, як правило, візуально відокремлені від решти.

Поширені запитання

Що відбувається у випадку, якщо на платіжній картці не достатньо грошових коштів для виконання оплати?

Під час проведення транзакції в системі, інформація про неї передається банку-емітенту картки. Банк або підтверджує, або не підтверджує транзакцію, в тому числі він може не підтвердити оплату через відсутність коштів на рахунку платника. Для клієнтів, які є власниками карток з кредитними лініями, оплата може здійснюватися навіть за фізичної відсутності коштів на рахунку.

Тільки банк-емітент, який видав Вам картку, може відкрити кредитну лінію по картці і встановити її розмір, а також дати інформацію про залишок на картковому рахунку. Крім цього, лише він може дати Вам повну інформацію щодо проведених операцій та операцій, які мають статус "Відмова".

Поширені запитання

Які причини неуспішної оплати?

  • Недостатня кількість коштів на Вашій карті;
  • Термін дії картки закінчено;
  • Запит на оплату не дозволено платіжним шлюзом:
    Швидше за все у Вашої картки відключена перевірка CVV2 коду. Зверніться до свого банку. Вам допоможуть увімкнути перевірку CVV2 коду. Телефон служби підтримки клієнтів зазвичай вказаний на самій карті із зворотного боку.
  • Транзакція не дозволена банком-емітентом:
    Дане повідомлення означає, що банк, що випустив карту, відмовив у проведенні оплати. Найчастіше це обумовлено блокуванням картки для розрахунків через Інтернет і встановленими лімітами. 90 % карт в Україні випускається з установленим лімітом, що забороняє оплату через Інтернет. Для вирішення цього питання, зателефонуйте до свого банку. Телефон вказаний на самій карті. Зазвичай із зворотного боку. По телефону Вам допоможуть змінити ліміти. Ліміти можуть обмежувати як сам факт оплати через інтернет, так і максимальну разову суму оплати і максимальну добову суму оплати. Тому дізнайтеся всі ліміти, пов'язані з платежами Інтернетом, і попросіть встановити такі, що відповідають Вашим потребам.

Поширені запитання

Яким чином можна отримати квитанцію після здійснення оплати?

Для цього скористайтеся опцією Квитанції з поповнення балансу – для збереження квитанцій по переказу з карти на карту, поповненню мобільного, інтернету. Або Квитанції з оплати рахунків – для збереження квитанцій по оплаті комунальних послуг без реєстрації.

Поширені запитання

Оплачена послуга не отримана. Що робити?

У разі якщо гроші не надійшли на рахунок – рекомендуємо звернутися до нашої технічної підтримки та до свого банку для з'ясування обставин і причини нездійсненого платежу. Також Ви можете звернутися в банк для того, щоб дізнатися чи була здійснена оплата за цим рахунком.

Поширені запитання

Не можу оплатити своєю банківською карткою, чому і що роботи?

  • Переконайтеся, що ваша банківська карта активна для оплати послуг в інтернеті. Активувати карту Ви можете протягом пари хвилин – просто зверніться в колл-центр банку, в якому обслуговуєтеся і оператор в телефонному режимі активує карту.
  • Переконайтеся, що допустимий баланс Вашої карти для оплати в інтернеті не нижче вказаної суми. Для того, щоб підвищити ліміт своєї карти, зверніться в колл-центр свого банку, оператор в телефонному режимі збільшить баланс до необхідного на Ваш розсуд.
  • Переконайтеся, що баланс грошових коштів на картці достатній для оплати замовлення.

Поширені запитання

Не можу оплатити своєю банківською карткою, чому і що роботи?

Оплатити послугу Ви можете тільки один раз! Якщо гроші з Вашого рахунку знялися двічі, то це помилка банку. У такому випадку гроші повернуться на Ваш рахунок автоматично, так як замовлення вже оплачено і у оплати немає призначення.

У разі, якщо гроші не повернулися на Вашу карту, обов'язково зверніться в службу підтримки банку, який випустив Вашу карту, а також до служби підтримки support@portmone.com 044 200-09-02

Поширені запитання

Чи існують на сервісі обмеження розміру платежу?

Обмеження суми оплати на сайті Portmone.com є, але у кожного постачальника послуг різні. В основному мінімальна сума оплати від 1 гривні.

ви можете побачити мінімальну і максимальну суму оплати на сторінці оплати кожного з обраних постачальників послуг.

Поширені запитання

Якщо у мене виникають питання з приводу суми рахунку, який був доставлений в системі Portmone.com, до кого я можу звернутись за поясненнями?

Система Portmone.com здійснює доставку рахунку. Нарахування та підготовку рахунку проводить компанія, що надає Вам послуги. Тому питання стосовно розміру нарахованої суми, а також призначення платежу Вам необхідно направляти компанії, котра виставила рахунок.

Разом з тим, якщо інформація у паперовому рахунку, отриманому звичайною поштою, не збігається з інформацією, наданою через систему Portmone.com, будь ласка, зв’яжіться з нашою Службою підтримки.

Поширені запитання

Якщо у мене виникають питання з приводу суми рахунку, який був доставлений в системі Portmone.com, до кого я можу звернутись за поясненнями?

Vodafone – для повернення коштів потрібно направити лист-запит на нашу електронну адресу support@portmone.com.

У листі необхідно вказати перші 6 та останні 4 цифри платіжної картки, з якої здійснювалася сплата, дату та суму сплати, а також невірний номер поповнення.

Також слід уточнити, куди повернути кошти – на вірний номер (вказати вірний номер) чи на банківську картку.

Повернення на вірний номер забирає три робочі дні, не враховуючи дня створення запиту, на банківську картку – десять робочих днів, не враховуючи дня створення запиту. Повернення можливе у разі, якщо кошти будуть доступні на балансі абонента, рахунок якого помилково поповнили.


Lifecell – для повернення коштів потрібно направити лист-запит на нашу електронну адресу support@portmone.com.

У листі необхідно вказати перші 6 та останні 4 цифри платіжної картки, з якої здійснювалася сплата, дату та суму сплати, а також невірний номер поповнення.

Повернення на банківську картку займає десять робочих днів, не враховуючи дня створення запиту та можливе у випадку, якщо кошти будуть доступні на балансі абонента, рахунок якого помилково поповнили.

*Якщо сума оплати становить менше 100 грн – зверніться до мобільного оператора "Lifecell" за номером 5433 з мобільного для урегулювання даного питання.


Київстар — скасування платежу можливе лише у день сплати за умови, якщо кошти будуть доступні на балансі абонента, рахунок якого помилково поповнили. Для відміни необхідно звернутися до служби підтримки "Portmone.com" за контактами, вказаними на сайті.

В інших випадках рекомендуємо звернутися до мобільного оператора "Київстар" за номером 466 з мобільного.

Поширені запитання

Як скасувати помилкову оплату на користь комунальної компанії?

  • У день здійснення сплати для уточнення можливості відміни платежу необхідно звернутися до служби підтримки Portmone.com за контактами, вказаними на сайті.
  • В інших випадках (на другий день після оплати і пізніше) необхідно звернутися до комунальної компанії з квитанцією про оплату.
  • Перейшовши за даним посиланням, Ви зможете зберегти документ про оплату: https://www.portmone.com.ua/r3/uk/services/receipts/.

Поширені запитання

Як відмінити помилкову оплату за довільними реквізитами?

  • У день здійснення оплати для відміни платежу необхідно потрібно направити лист-запит на нашу електронну адресу support@portmone.com.
  • • У листі необхідно вказати перші 6 та останні 4 цифри платіжної картки, з якої здійснювалася оплата, дату та суму оплати, а також інформацію про те, що необхідно відмінити платіж.
  • Про подальші дії співробітники служби підтримки Portmone.com повідомляють за електронною адресою.

Поширені запитання

Чи можливо відмінити переказ з карти на карту?

На жаль, такої можливості в системі Portmone.com немає.

Перед підтвердженням переказу необхідно уважно перевіряти правильність вказаного номеру картки одержувача.

Поширені запитання

Терміни зарахування платежів

  • Під час оплати послуг мобільного оператора кошти зараховуються протягом 15 хвилин.
  • У разі оплати комунальних послуг та будь-яких послуг за довільними реквізитами кошти зараховуються протягом трьох робочих днів, не враховуючи дня оплати та вихідних.
  • Переказ з картки на картку – у 95% випадків зарахування відбувається протягом 30 хвилин, в інших випадках – від 1 до 5 робочих днів, не враховуючи дня оплати. Швидкість зарахування залежить від банку одержувача.

Поширені запитання

Як дізнатись комісію?

Перед оплатою система "Portmone.com" попереджає про розмір комісії, після чого можна підтвердити або скасувати платіж.Також комісію можна дізнатися, перейшовши за вказаним посиланням: https://www.portmone.com.ua/r3/uk/prices/.

Поширені запитання

Як отримати квитанцію про оплату?

  • Якщо Ви є зареєстрованим користувачем системи Portmone.com і здійснювали сплату з Вашого профілю – квитанцію про сплату Ви можете зберегти у розділах "Архів рахунків" або "Інші оплати".
  • Якщо Ви не маєте реєстраційного профілю в системі Portmone.com – перед підтвердженням платежу Вам необхідно вказати електронну адресу для отримання документа про оплату.
  • Якщо адреса не була вказана – Ви можете зберегти квитанцію про оплату, перейшовши за вказаним посиланням: https://www.portmone.com.ua/r3/uk/services/receipts/.

Поширені запитання

Що необхідно для співпраці з Portmone.com?

Щодо питань співпраці необхідно звернутися до нашого менеджера за вказаними нижче контактами:

Тетяна Максименко: +380 (44) 594-25-42 * (внутрішній номер) 833 commerce@portmone.me

Поширені запитання

Чому немає рахунків для оплати комунальних послуг?

Подібно до паперових, електронні рахунки надходять один раз на місяць у діапазоні 10 – 15 числа. Щойно комунальна компанія надає базу електронних рахунків – вони відображаються у профілі і Ви маєте змогу їх оплатити.

Поширені запитання

Що таке верифікація і для чого вона потрібна?

В системі Portmone.com встановлені ліміти та обмеження, щоб захистити платіжні картки користувачів та Portmone.com від шахрайства.

Щоб зняти дані ліміти, необхідно пройти процедуру верифікації. Таким чином Ви зможете підтвердити, що є власником картки, а не третя особа, яка намагається її використати.

Відповідно, верифікація – це процедура перевірки карти і її власника у системі Portmone.com. На першому етапі верифікації система авторизує карту клієнта на 1 гривню і присвоїть шестизначний одноразовий цифровий пароль, який потрібно буде вказати під кроком 2. Після успішного проходження процедури система здійснить переказ коштів. 1 гривня не списується, а блокується. За 10-30 днів відбувається автоматичне розблокування суми на картковому рахунку.

Одноразовий цифровий пароль Ви можете дізнатися, звернувшись до колл-центру банку, що випустив картку або з SMS, отриманого від банку, що випустив Картку відправника – якщо карта підключена до M-банкінгу.

Поширені запитання

Що робити у разі шахрайського списання коштів?

Важливо не повідомляти повний номер та інші дані про платіжну картку третім особам, оскільки це небезпечно.

У разі шахрайського списання коштів необхідно заблокувати банківську картку, після чого звернутися до правоохоронних органів із запитом щодо несанкціонованого списання грошових коштів.

Також рекомендуємо звернутися до відділу боротьби з кіберзлочинністю: https://www.cybercrime.gov.ua/feedback5-ua

Квитанцію про оплату, у якій буде вказано призначення платежу та яка слугуватиме підтверджуючим документом, можна зберегти, перейшовши за посиланням: https://www.portmone.com.ua/r3/uk/services/receipts/

Код авторизації варто уточнити у співробітників банку (номер гарячої лінії знаходиться на звороті платіжної картки)