Сплачуйте комунальні платежі та інші домашні послуги всього за 25 грн на місяць

Сплачуйте комунальні платежі та інші домашні послуги всього за 25 грн на місяць

Умови пакету «Місяць»

Всього за 25 гривень на місяць ви зможете оплачувати комунальні платежі двох квартир без комісії. Пакет «Місяць» діє для таких категорій:

Комунальні послуги

Інтернет

Телебачення

Охорона

Телефонія

Калькулятор економії

Оцініть вигоду пакету «Місяць» у порівнянні зі стандартними комісіями Portmone.com

1 квартира
2 квартири
3 і більше  квартир

Оплата 7-9 квитанцій для однієї квартири

Розмір середньої комісії за послуги

≈ 30-40 грн

Вартість з пакетом «Місяць»

25 грн / економія 40%

Як це працює?

В особистому кабінеті активуєте пакет «Місяць» у налаштуваннях профілю

Чи отримуєте рахунок на 25 грн за перший місяць користування пакетом і погашаєте його

Оплачуєте свої рахунки за комуналку, включені в пакет, без комісії

Питання та відповіді

Як відбувається оплата за користування пакетом «Місяць»?
Після підключення пакету, першого числа кожного місяця в особистому кабінеті вам буде виставлений рахунок на продовження пакету «Місяць». Після його погашення ви зможете проводити платежі, включені в пакет, без комісії.
Як дізнатися, чи підтримує пакет «Місяць» оплату рахунків моєї обслуговуючої компанії?
Ви можете перевірити це двома способами:
  1. У пакет входять компанії з розділів: Комунальні послуги, Інтернет, Телебачення, Телефонія, Охорона. Якщо ви знайшли свою компанію в одному з розділів, оплата її рахунків входить в пакет «Місяць»
  2. Ввести назву вашої компанії в рядок пошуку і перевірити найменування категорії, до якої вона відноситься. Далі вам потрібно буде порівняти її з переліком категорій з пакету «Місяць».
Яку максимальну кількість рахунків я можу погашати?
Ви можете оплачувати будь-яку кількість рахунків за комуналку, але фіксована оплата пакету в 25 гривень буде поширюватися тільки на 2 шаблони від однієї обслуговуючої компанії. Якщо ви захочете оплатити з пакетом «Місяць» комуналку трьох і більше квартир, то розрахунок суми буде відбувається наступним чином:
1-2 адреси - 25 грн
3-4 адреси - 50 грн
5-6 адрес - 75 грн і тд
Чому сума за користування пакетом може бути більше 25 грн?
Скоріше за все у вашому Особистому кабінеті створено не два, а три і більше шаблонів однієї і тієї ж обслуговуючої компанії, яка входить в пакет «Місяць». Навіть якщо ви не планували його оплачувати, система фіксує шаблон як окрему адресу і тому ваша плата подвоюється.
Якщо ви не хочете погашати комунальні для більш, ніж двох адрес, видаліть непотрібний шаблон і зверніться в нашу службу підтримки.
Що робити, якщо не прийшов рахунок на оплату пакета?
Сума рахунку за користування пакетом «Місяць» формується на підставі тих оплат, що ви зробили в попередньому місяці. Якщо ви не оплачували комуналку в цей період, то рахунок за підписку не буде сформований. Просто оплатіть комунальні цього місяця і в перших числах наступного місяця ви отримаєте рахунок за користування пакетом.
Чому я бачу комісію в рахунку на оплату комуналки навіть після підписки на пакет «Місяць»?
Перейшовши до погашення рахунку за комуналку і інші платежі, ви побачите базові умови оплати, включаючи комісію. Але на наступному етапі, при оплаті, якщо на компанію поширюються умови пакету «Місяць», комісія знята не буде.
Чому сума в рахунку і в розділі Тарифний план в Особистому кабінеті відрізняються?
Сума, зазначена в розділі Тарифний план, - це прогнозований розрахунок за користування пакетом на наступний місяць. Ймовірно, у вас зараз збережено 3-4 шаблону однієї обслуговуючої компанії, тому розмір оплати за пакетом на перше число наступного місяця складе 50 грн, а не 25 грн. Якщо ви плануєте оплачувати комунальні тільки по 1-2 адресами, видаліть зайві шаблони до кінця місяця.
Якщо оплачувати за шаблоном через «Поповнити баланс», комісія стягуватися не буде?
Якщо компанія знаходиться в розділах Комунальні послуги, Інтернет, Телебачення, Телефонія або Охорона і ви робите платіж за шаблоном - комісія нараховуватися не буде.
Якщо я не сплачу в цьому місяці 25 грн, в наступному мені буде виставлено два рахунки?
Без оплати рахунку за користування пакетом «Місяць» ви не зможете погасити комунальні платежі. Отже в наступному календарному місяці підписка на пакет анулюється. Тому два рахунки ви не отримаєте.
Чому пакет підключається по передоплаті на початку місяця?
Система оплати пакета «Місяць» схожа на принцип оплати комуналки - абонплата нараховується за підсумками попереднього місяця. Простіше кажучи, в поточному місяці ви платите за той обсяг послуг, який використовували в попередньому.
Якщо я не буду здійснювати платежі з Особистого кабінету Рortmone.com, оплата пакету буде зніматися?
Якщо ви оплатите комунальні на сайті Portmone.com без авторизації, система не внесе їх в історію платежів вашого облікового запису. З огляду на те, що рахунок за користування пакетом «Місяць» формується на підставі вчинених оплат, без їх фіксації в акаунті, оплата стягуватися не буде.
Що буде, якщо я оплачу підписку на пакет, але за комуналку платити в цьому місяці не буду?
Якщо в поточному місяці рахунки від компаній, які потрапляють під дію пакету «Місяць», не погашалися, то в наступному місяці новий рахунок за користування пакетом виставлений не буде і ви зможете користуватися системою ще місяць.
Чи можна оплатити рахунок за пакет «Місяць» бонусними коштами?
Так, якщо на вашому бонусному рахунку в Особистому кабінеті є кошти, то плата за пакет «Місяць» буде списана з них автоматично.
Чому після підключення пакету «Місяць» на деякі платежі як і раніше нараховується комісія?
Оплата без комісії поширюється виключно на ті компанії, які включені в пакет «Місяць». Для всіх інших комісія зберігається.
Як дізнатися, яка стандартна комісія у компанії, послуги якої я хочу оплатити?
Загальну інформацію про розмір комісій ви можете знайти на цій сторінці. Щоб дізнатися точну суму комісійних за оплату послуг обраної вами компанії, знайдіть її на сторінці в каталозі - інформація буде розміщена в блакитному блоці поруч з кнопкою «Сплатити».
Як припинити користування пакетом «Місяць»?
Ви можете скасувати підписку на пакет в розділі Особисті дані в Особистому кабінеті.

Залишилися питання чи потрібна допомога при підключенні? Ми на зв'язку!

Зв'яжіться з нашою службою підтримки