Ми не рекомендуємо реєстацію з email-ом, що було створено на таких сервісах як: mail.ru, inbox.ru, list.ru, bk.ru, mail.ua, yandex.ru, , оскільки вони офіційно заблоковані на території України. Радимо використати email, який був зареєстрований на одному з наступних сервісів: gmail.com, yahoo.com, ukr.net, outlook.com

Створення товарних позицій (10.04.2019)

10 квітня

В особистому кабінеті В2В-користувача з'явився новий функціонал - "Створити продукт", що дозволяє створювати товарні позиції для продажу. З його допомогою процес купівлі товарів та послуг вашими клієнтами стане простішим і зрозумілішим.


Як створити товарну позицію?


Насамперед В2В-користувачеві необхідно звернутися до свого персонального менеджера і повідомити про необхідність активації нового функціоналу в його Особистому кабінеті. Після виконання запиту можна приступати до створення продукту. Щоб додати нову товарну позицію, слідуйте простому алгоритму:


  • увійдіть в особистий кабінет B2B-користувача;
  • в розділі "Сторінка оплати" виберіть підрозділ «Створити продукт»;
  • натисніть кнопку "Створити продукт";
  • у вікні, введіть найменування і опис позиції на трьох мовах (російською, українською та англійською), кількість, вартість і термін дії;
  • натисніть кнопку "Створити продукт" після чого автоматично формується товарна позиція.


Для отримання посилання на нову товарну позицію, необхідно вибрати продукт, що цікавить зі списку раніше створених продуктів, після чого вказати бажану мову відображення і натиснути на кнопку "Отримати посилання". Отримане посилання можна розміщувати у себе на сайті, на сторінках в соціальних мережах, месенджерах і т.п.


Що побачить клієнт після переходу за посиланням?


Після переходу за посиланням, клієнт побачить наступну інформацію:


  • найменування компанії;
  • найменування та опис товарної позиції (послуги);
  • доступну кількість товару;
  • декілька полів для заповнення (дата / час, ПІБ, номер телефону, кількість);
  • суму до сплати;
  • кнопку "Перейти до платежу", після натискання на яку клієнт буде перенаправлений на сторінку оплати.


Якщо у вас залишились питання - зверніться в нашу службу підтримки або до свого персонального менеджера.