Питання та відповіді
Які послуги, сервіси можна оплатити?
На сайті Portmone.com власники банківських карток Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, випущених будь-яким банком України можуть:
Безпека платежів
Всеукраїнський сервіс приймання платежів Portmone.com сертифікований міжнародним стандартом безпеки PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard).
PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) — стандарт безпеки даних індустрії платіжних карт, розроблений Радою зі стандартів безпеки індустрії платіжних карт (Payment Card Industry Security Standards Council, PCI SSC). Будь-яка організація, що планує приймати й обробляти дані банківських карт на своєму сайті, повинна відповідати вимогам PCI DSS.
Сертифікація PCI DSS свідчить про те, що Всеукраїнський сервіс приймання платежів Portmone.com реалізував всі необхідні заходи щодо забезпечення відповідності вимогам міжнародних платіжних систем Visa і Mastercard щодо інформаційної безпеки даних платіжних карт.
Visa та Mastercard. Всі оплати з використанням банківських карт Visa і Mastercard здійснюються з урахуванням заходів безпеки міжнародних платіжних систем Visa і Masterсard.
Стоп-лист. До переказу коштів з картки платника на рахунок постачальника Portmone.com перевіряє наявність платіжної картки клієнта в так званому стоп-листі. Стоп-лист містить інформацію про картки, заблоковані через їх втрату. Це дозволяє відхилити запит про оплату, якщо платіжна карта клієнта не санкціоновано використовується третіми особами..
Протокол HTTPS. Забезпечує отримання ідентифікації від віддаленого комп'ютера. При вході в систему звертайте увагу на адресний рядок Вашого браузера. Позаяк веб-вузол сервісу Portmone.com має справжній і дійсний сертифікат безпеки, то при вході в адресному рядку браузера мають відображатися перші символи адреси https:// замість http://.
Надійність і своєчасність переказу коштів забезпечує робота з банками-партнерами: Розрахунковими банками-еквайєрами для сервісу Portmone.com є 5 банків-партнерів – "Ощадбанк", "Райффайзен Банк", "Укрсоцбанк", "Альфа-Банк", "ПриватБанк", які забезпечують надійний і безперебійний процес проведення інтернет-платежів. .
Як здійснювати оплати
Наявність і розмір комісії буде зазначено на сторінці підтвердження платежу після введення карткових даних. Для цього виберіть послугу, вкажіть свої дані (особовий рахунок, номер телефону тощо), необхідну суму для внесення на рахунок, і натисніть клавішу "Продовжити". На наступній сторінці Ви побачите повну вартість послуги, яка буде знята з Вашої банківської карти.
Як здійснювати оплати
Під час оплати послуг мобільного оператора кошти зараховуються протягом 15 хвилин.
У разі оплати комунальних послуг та будь-яких послуг за довільними реквізитами кошти зараховуються протягом трьох робочих днів, не враховуючи дня оплати та вихідних.
Переказ з картки на картку – у 95% випадків зарахування відбувається протягом 30 хвилин, в інших випадках – від 1 до 5 робочих днів, не враховуючи дня оплати. Швидкість зарахування залежить від банку отримувача.
Як здійснювати оплати
До сплати приймаються міжнародні платіжні картки Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, випущені будь-яким українським або міжнародним банком.
Звертаємо Вашу увагу, що карти Mastercard Electronic не приймаються для оплати в інтернеті через обмеження платіжної системи Mastercard.
Як здійснювати оплати
Якщо Ви авторизувалися перед здійсненням платежу, він буде збережений в Особистому кабінеті в розділі "Архів рахунків". Також Ви зможете створити "Шаблон" для повторної оплати або налаштувати "Автоматичний платіж" . Детальніше в розділі "Особистий кабінет"
Особистий кабінет
Особистий кабінет – це інструмент, створений, щоб Ви могли в режимі реального часу отримувати всю необхідну інформацію про платежі, що істотно збереже Ваш час та сили. Завдяки Особистому кабінету Ви зможете:
Вся інформація про Ваші дані, які зберігаються в особистому кабінеті, надійно захищена. Дані, які Ви використовуєте під час оплати товарів і послуг у Особистому кабінеті, передаються по безпечному шифрованому з'єднанню, і, отже, не можуть бути доступними нікому іншому.
Колектив компанії Portmone.com протягом тривалого часу працював над тим, щоб робота в Особистому кабінеті стала зручнішою й інтуїтивно зрозумілою. Всі Ваші відгуки, прохання і пропозиції, пов'язані з роботою Особистого кабінету просимо надсилати на адресу [email protected].
Особистий кабінет
Збереження шаблону для подальшої оплати дає можливість отримувати рахунки за комунальні послуги, Інтернет, ТБ і ін.
Особистий кабінет
Щомісяця в розділ "Поточні рахунки" по збереженим шаблонам будуть надходити рахунки за комунальні послуги, Інтернет, ТБ і ін.
Особистий кабінет
Portmone.Mobile - система мобільних платежів, яка дозволяє оплачувати послуги мобільного зв'язку за допомогою мобільного телефону. Для оплати достатньо відправити SMS простого формату. Гроші будуть списані із зареєстрованої платіжної картки Visa або Mastercard.
Абоненти Київстар можуть приєднатися до системи Portmone.Mobile подзвонивши на сервісний номер 899 чи використовуючи комбінацію клавіш *134#. Керуючись підсказками, можна зареєструвати свою платіжну картку Visa чи Mastercard для подальшого поповнення свого рахунку чи рахунку іншого абонента компанії Київстар. Як наслідок, клієнт буде автоматично зареєстрований у системі Portmone.Mobile.
Абоненти lifecell можуть зареєструватись в системі Portmone.Mobile зателефонувавши на сервісний номер life:) 5433. Далі в автоматичному голосовому меню обрати "Поповнення рахунку" і, керуючись пунктами меню, виконати поповнення свого телефону платіжною карткою Visa або Mastercard.
Після успішного поповнення рахунку клієнт, за бажанням, може виконати реєстрацію в системі Portmone.Mobile, в результаті якої буде надіслано відповідне SMS із підтвердженням і SMS з мобікодом.
Абоненти Vodafone можуть зареєструватись в системі Portmone.Mobile подзвонивши на сервісний номер Vodafone 111. Далі в автоматичному голосовому меню обрати "Фінансові питання" і, керуючись пунктами меню, виконати поповнення свого телефону платіжною карткою Visa чи Mastercard. Всі клієнти, які зроблять таке поповнення, автоматично будуть зареєстровані в системі Portmone.Mobile, про що буде надіслано відповідне SMS з підтвердженням і SMS із мобікодом.
Для оплати необхідно надіслати зі свого зареєстрованого телефону SMS-команду простого формату [СУМА] пробіл [МОБІКОД] на номер +38-095-323-01-01. Наприклад, для того щоб поповнити свій телефон на 100 грн з картки, яка закінчується на 1234, відправте наступну SMS – 100 1234.
Мобікод — це спеціальний пароль у вигляді 4 цифр, яким ви будете підтверджувати кожен свій платіж через Portmone.Mobile.
Після успішної реєстрації Вам на мобільний телефон буде надіслано SMS-повідомлення з підтвердженням реєстрації і особистим мобікодом.
Також ви можете самостійно змінити його у нас на сайті.
Реєстрація платіжної картки
Прив'язка карти необхідна, щоб Ви мали змогу зручніше та швидше оплачувати послуги. Прив'язка платіжної картки дає змогу не вводити повні реквізити карти кожного разу, а обмежитися введенням лише CVV- коду.
Реєстрація платіжної картки
ви можете реєструвати одночасно кілька карт для здійснення різних видів платежів.
У разі закінчення терміну дії карти, Ви можете її видалити в розділі "Платіжні картки".
Квитанції про оплату
Архів рахунків містить інформацію про всі здійснені платежі за весь період після реєстрації. Інформація про платежі переходить в архів по закінченню поточного місяця після здійсненої оплати. Ви можете відшукати необхідний платіж за датою здійснення платежу, по найменуванню компанії. В архіві платежів Ви можете побачити:
Квитанції про оплату
В розділі Інші оплати зберігаються квитанції з:
Квитанції про оплату
В розділі Інші оплати зберігаються квитанції з:
Квитанції про оплату
Договорами компанії portmone.com з постачальниками послуг оговорено, що квитанції, роздруковані з сайту portmone.com, є документами, що підтверджують оплату.
Як додаткову гарантію Ви можете використати нашу послугу доставки квитанцій про ваші платежі на паперових носіях, Укрпоштою або кур'єром. Ці квитанції будуть завірені печаткою компанії portmone.com.
Тарифікація послуги, терміни доставки і деталі тут.
Квитанції про оплату
Так, маючи на руках роздруковану квитанцію, де міститься інформація про здійснений платіж, ви в будь-який момент можете отримати юридично значиму електрону квитанцію, підписану ЕЦП, на сайті www.portmone.com.ua в розділі «Друк квитанцій». Ми зберігаємо інформацію про ваші платежі протягом трьох років.
Квитанції про оплату
Інформація про підписи наведена на кожній квитанції фіолетовим шрифтом. ЕЦП формується відповідно до наказу № 1236/5/453 «Вимоги до формату підписаних даних» і може бути перевірений будь-яким програмним забезпеченням або сервісом, що виконують цей наказ, наприклад:
Квитанції про оплату
Пунктом 2.3 глави 2 «Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88 (далі – — Положення), визначено, що первинні документи, створені в електронному вигляді, застосовуються у бухгалтерському обліку за умови дотримання вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг і законодавства у сфері ЕЦП.
Квитанції про оплату
Так, за умови наявності ЕЦП на квитанції.
Квитанції про оплату
Так, відповідно до ст. 3 Закону України «Про електронний цифровий підпис», електронний цифровий підпис за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису та печатки. Згідно зі ст. 100 Цивільного процесуального кодексу України, всі електронні докази мають бути засвідчені електронним цифровим підписом.
Квитанції про оплату
Відповідно до ст. 58 Господарського кодексу України, Суб'єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки. Використання суб'єктом господарювання печатки не є обов'язковим.
Квитанції про оплату
Структурний підрозділ: СЕРВІС ОНЛАЙН ПЛАТЕЖІВ ПОРТМОНЕ – це технологічний ресурс з функцією формування та забезпечення одержання клієнтами рахунків, формування платіжних повідомлень та отримання інформаційної підтримки платниками з використанням програмно-технічних засобів, процедур і правил. Наказом по підприємству №9 від 18 вересня 2017 року Генеральний Директор Хаян В.О. уповноважив його на формування та накладення підпису на квитанції про оплату.
Квитанції про оплату
Положення про застосування електронного підпису в банківській системі України, затверджене Постановою № 78 від 14.08.2017 Національного банку України, передбачає можливість використання ЕЦП юридичної особи, чим і послуговується ТОВ «Фінансова компанія МБК» у своїй діяльності.
Переказ із картки на картку
Переказ з картки на картку – послуга, що дає змогу перевести гроші з Вашої картки на картку іншої людини, знаючи всього лише номер картки отримувача, навіть якщо ці карти випущені різними банками України і відносяться до різних платіжних систем.
Переказ із картки на картку
Щоб скористатися послугою "Переказ з картки на картку", потрібно:
Переказ із картки на картку
Якщо Ви хочете отримати квитанцію про грошовий переказ, вкажіть свою електронну адресу. Відразу після успішного завершення транзакції на неї буде відправлено електронну квитанцію.
Переказ із картки на картку
Переказ із картки на картку
Як правило, кошти доступні на картах Visa/Mastercard протягом 30 хвилин з моменту завершення переказу. У деяких випадках термін доступності коштів може становити від 2 до 5 днів.
Переказ із картки на картку
Комісія за переказ стягується з відправника переказу. Розмір комісії – 1% + 5 грн Наприклад, якщо Ви хочете переказати 400 грн, з карти відправника буде списано 409 грн, а на карту отримувача буде зараховано 400 грн
Переказ із картки на картку
Переказ із картки на картку
Переказ із картки на картку
Поширені запитання
Visa, Visa Electron, Mastercard, Cirrus, Maestro, випущені будь-яким українським або міжнародним банком, а також платіжні картки "ПРОСТІР".
Поширені запитання
CVV-код – це тризначний код для перевірки справжності Вашої картки під час оплати через Інтернет та інших видах операцій. Код CVV можна знайти на зворотному боці картки – це останні 3 цифри з семизначного числа, поруч з місцем для підпису, які, як правило, візуально відокремлені від решти.
Поширені запитання
Під час проведення транзакції в системі, інформація про неї передається банку-емітенту картки. Банк або підтверджує, або не підтверджує транзакцію, в тому числі він може не підтвердити оплату через відсутність коштів на рахунку платника. Для клієнтів, які є власниками карток з кредитними лініями, оплата може здійснюватися навіть за фізичної відсутності коштів на рахунку.
Тільки банк-емітент, який видав Вам картку, може відкрити кредитну лінію по картці і встановити її розмір, а також дати інформацію про залишок на картковому рахунку. Крім цього, лише він може дати Вам повну інформацію щодо проведених операцій та операцій, які мають статус "Відмова".
Поширені запитання
Поширені запитання
Для цього скористайтеся опцією Квитанції з поповнення балансу – для збереження квитанцій по переказу з карти на карту, поповненню мобільного, інтернету. Або Квитанції з оплати рахунків – для збереження квитанцій по оплаті комунальних послуг без реєстрації.
Поширені запитання
У разі якщо гроші не надійшли на рахунок – рекомендуємо звернутися до нашої технічної підтримки та до свого банку для з'ясування обставин і причини нездійсненого платежу. Також Ви можете звернутися в банк для того, щоб дізнатися чи була здійснена оплата за цим рахунком.
Поширені запитання
Поширені запитання
Оплатити послугу Ви можете тільки один раз! Якщо гроші з Вашого рахунку знялися двічі, то це помилка банку. У такому випадку гроші повернуться на Ваш рахунок автоматично, так як замовлення вже оплачено і у оплати немає призначення.
У разі, якщо гроші не повернулися на Вашу карту, обов'язково зверніться в службу підтримки банку, який випустив Вашу карту, а також до служби підтримки [email protected] 044 200-09-02
Поширені запитання
Обмеження суми оплати на сайті Portmone.com є, але у кожного постачальника послуг різні. В основному мінімальна сума оплати від 1 гривні.
ви можете побачити мінімальну і максимальну суму оплати на сторінці оплати кожного з обраних постачальників послуг.
Поширені запитання
Система Portmone.com здійснює доставку рахунку. Нарахування та підготовку рахунку проводить компанія, що надає Вам послуги. Тому питання стосовно розміру нарахованої суми, а також призначення платежу Вам необхідно направляти компанії, котра виставила рахунок.
Разом з тим, якщо інформація у паперовому рахунку, отриманому звичайною поштою, не збігається з інформацією, наданою через систему Portmone.com, будь ласка, зв’яжіться з нашою Службою підтримки.
Поширені запитання
Vodafone – для повернення коштів потрібно направити лист-запит на нашу електронну адресу [email protected].
У листі необхідно вказати перші 6 та останні 4 цифри платіжної картки, з якої здійснювалася сплата, дату та суму сплати, а також невірний номер поповнення.
Також слід уточнити, куди повернути кошти – на вірний номер (вказати вірний номер) чи на банківську картку.
Повернення на вірний номер забирає три робочі дні, не враховуючи дня створення запиту, на банківську картку – десять робочих днів, не враховуючи дня створення запиту. Повернення можливе у разі, якщо кошти будуть доступні на балансі абонента, рахунок якого помилково поповнили.
Lifecell – для повернення коштів потрібно направити лист-запит на нашу електронну адресу [email protected].
У листі необхідно вказати перші 6 та останні 4 цифри платіжної картки, з якої здійснювалася сплата, дату та суму сплати, а також невірний номер поповнення.
Повернення на банківську картку займає десять робочих днів, не враховуючи дня створення запиту та можливе у випадку, якщо кошти будуть доступні на балансі абонента, рахунок якого помилково поповнили.
*Якщо сума оплати становить менше 100 грн – зверніться до мобільного оператора "Lifecell" за номером 5433 з мобільного для урегулювання даного питання.
Київстар — скасування платежу можливе лише у день сплати за умови, якщо кошти будуть доступні на балансі абонента, рахунок якого помилково поповнили. Для відміни необхідно звернутися до служби підтримки "Portmone.com" за контактами, вказаними на сайті.
В інших випадках рекомендуємо звернутися до мобільного оператора "Київстар" за номером 466 з мобільного.
Поширені запитання
Поширені запитання
Поширені запитання
На жаль, такої можливості в системі Portmone.com немає.
Перед підтвердженням переказу необхідно уважно перевіряти правильність вказаного номеру картки отримувача.
Поширені запитання
Поширені запитання
Перед оплатою система "Portmone.com" попереджає про розмір комісії, після чого можна підтвердити або скасувати платіж. акож комісію можна дізнатися, перейшовши за вказаним посиланням: https://www.portmone.com.ua/r3/uk/prices
Поширені запитання
Поширені запитання
Щодо питань співпраці необхідно звернутися до нашого менеджера за вказаними нижче контактами:
Тетяна Максименко: +380 (44) 594-25-42 * (внутрішній номер) 833 [email protected]
Поширені запитання
Подібно до паперових, електронні рахунки надходять один раз на місяць у діапазоні 10 – 15 числа. Щойно комунальна компанія надає базу електронних рахунків – вони відображаються у профілі і Ви маєте змогу їх оплатити.
Поширені запитання
В системі Portmone.com встановлені ліміти та обмеження, щоб захистити платіжні картки користувачів та Portmone.com від шахрайства.
Щоб зняти дані ліміти, необхідно пройти процедуру верифікації. Таким чином Ви зможете підтвердити, що є власником картки, а не третя особа, яка намагається її використати.
Відповідно, верифікація – це процедура перевірки картки та її власника у системі Portmone.com. На першому етапі верифікації система авторизує карткуу клієнта на 0 гривень і присвоїть шестизначний одноразовий цифровий пароль, який потрібно буде вказати під кроком 2. Після успішного проходження процедури система здійснить переказ коштів.
Одноразовий цифровий пароль Ви можете дізнатися, звернувшись до колл-центру банку, що випустив картку або з SMS, отриманого від банку, що випустив Картку відправника – якщо карта підключена до M-банкінгу.
Поширені запитання
Важливо не повідомляти повний номер та інші дані про платіжну картку третім особам, оскільки це небезпечно.
У разі шахрайського списання коштів необхідно заблокувати банківську картку, після чого звернутися до правоохоронних органів із запитом щодо несанкціонованого списання грошових коштів.
Також рекомендуємо звернутися до відділу боротьби з кіберзлочинністю: https://ticket.cyberpolice.gov.ua
Квитанцію про оплату, у якій буде вказано призначення платежу та яка слугуватиме підтверджуючим документом, можна зберегти, перейшовши за посиланням: https://www.portmone.com.ua/r3/uk/services/receipts
Код авторизації варто уточнити у співробітників банку (номер гарячої лінії знаходиться на звороті платіжної картки)