“ Переказ із картки на картку – послуга, що дає змогу перевести кошти з Вашої картки на картку іншої людини, знаючи лише номер картки одержувача, навіть якщо ці картки відносяться до різних платіжних систем ”

    Ви можете здійснити переказ в гривнях між картками Visa, MasterCard або Maestro будь-якого українського банку.

    Комісія за переказ становить 1% + 5 грн і стягується з картки відправника переказу разом із сумою переказу.

    Швидкість зарахування: в 95% випадків кошти зараховуються протягом 30 хвилин, в інших випадках – від 1 до 5 робочих днів.

Обмеження:

  • 25000 грн – максимальна сума одного переказу;
  • 75000 грн – максимальна сума переказів по одній картці за день;
  • 150000 грн – максимальна сума всіх переказів по одній картці за місяць;
  • 10 – максимальна кількість переказів по одній картці за день;
  • 25 – максимальна кількість переказів по одній картці за місяць.

Відправник

Одержувач

До сплати 1.00 грн (з урахуванням комісії 1% + 5 грн).

ІНСТРУКЦІЯ

Щоб скористатися даною послугою, необхідно:

  1. На сторінці сайта заповнити поля, необхідні для переказу:
    • Реквізити картки відправника
      • номер картки;
      • термін дії картки;
      • CVC2/CVV2 код.
    • Номер картки одержувача
    • Номер телефону відправника (не обов'язково, але рекомендується)
    • Суму переказу
  2. Ознайомитись із умовами надання Послуги Банком та підтвердити їх прийняття (проставити «прапорець» у відповідному полі).
  3. Перевірити всі введені параметри і у випадку, якщо вони вірні, натиснути кнопку «Виконати переказ».
  4. Пройти процедуру автентифікації з підтвердженням операції за однією з технологій:
    • за технологією 3DSecure (Verified by Visa/Mastercard Secure Code):

      Якщо Карта Відправника підключена до 3DSecure в банку, що випустив карту – для підтвердження операції буде запропоновано введення Одноразового пароля, надісланого Вам на номер мобільного телефону банком, що випустив карту..
    • за технологією look-up (верифікація):

      Якщо Карта Відправника не підключена до технології 3DSecure, Вам необхідно буде пройти процедуру перевірки платіжної карти в системі Portmone.com – верифікацію.
      На першому етапі верифікації система авторизує карту клієнта на 1 гривню і присвоїть шестизначний одноразовий цифровий пароль, який потрібно буде вказати під кроком 2. Після успішного проходження процедури система здійснить переказ коштів. 1 гривня не списується, а блокується. За 10-30 днів відбувається автоматичне розблокування суми на картковому рахунку.
      Одноразовий цифровий пароль Ви можете дізнатися, звернувшись до колл-центру банку, що випустив картку або з SMS, отриманого від банку, що випустив Картку відправника – якщо карта підключена до M-банкінгу.
  5. Система перевірить всі Ваші дані і виведе на екран інформацію про успішність або неуспішність здійснення операції через кілька секунд після натискання кнопки «Підтвердити операцію».
  6. У разі успішності операції термін доступності коштів на картці Отримувача визначається правилами банку, що випустив картку Отримувача.

FAQ

Часті питання та відповіді до них

Що таке 3DSecure?

3DSecure (Verified by Visa/MasterCard Secure Code) — спосіб підвищення безпеки операцій з використанням карток у мережі Інтернет. У більшості банків це підтвердження операції по картці шляхом введення одноразового SMS-пароля.

Як дізнатися точний розмір комісії за переказ?

Розмір комісії розраховується і показується на екрані автоматично, після того, як введені дані карток Відправника і Отримувача та сума переказу. Ви завжди будете точно знати вартість переказу до того, як його відправити, запам'ятовувати тарифи не потрібно.

Чому переказ не проходить?

Найбільш часті причини відмови в переказі:

  • на картці Відправника недостатньо коштів для переказу;
  • для такого виду карток Відправника та/або Отримувача переказ заборонений;
  • картка Відправника або картка Отримувача випущені не в українських гривнях;
  • використані види карт, для яких перекази заборонені
  • перевищено ліміт переказу
  • у переказі відмовив банк, що випустив картку Відправника або картку Отримувача
  • невірно введені параметри картки Відправника або Отримувача, наприклад, номер картки, CVC2/CVV2-код, або вичерпано термін дії картки;
  • банк може відмовити в переказі без пояснення причин.

Переказ був успішним, але кошти досі не дійшли до Отримувача. Чому?

Термін зарахування переказу може скласти декілька днів

Факт зарахування переказу необхідно перевіряти по картці Отримувача (за випискою). У випадку, якщо кошти не зараховуються понад очікувані терміни, ви можете звернутися до нашої служби підтримки, поставити запитання або подати претензію для проведення розслідування за переказом. В претензії необхідно вказати параметри переказу — дата, час, сума, номери карток (перші 6 і останні 4 цифри номерів карток) Відправника та Отримувача.

Я помилився номером картки Отримувача — що робити?

Випадково помилитися у номері картки Отримувача досить складно — система перевіряє номери карток за певним алгоритмом, і, як правило, при помилці в одній або декількох цифрах номера картки ви відразу ж отримаєте повідомлення про те, що такий номер карти просто не існує. У випадку, якщо помилково був введений реальний номер картки, і переказ був успішно відправлений (ви отримали повідомлення про успішність переказу) — внести які-небудь зміни в переказ або його відкликати, на жаль, неможливо.

Я передумав, чи можна відкликати переказ?

Відкликати успішно відправлений переказ неможливо.

© 2019. Сервіс забезпечує portmone.com

З усіх додаткових питань можете звертатися до служби підтримки компанії Portmone.com за телефоном (+380 44) 200 09 02 або електронною поштою: support@portmone.com.