Про процедуру оплати
- Які саме картки можуть бути використані для оплати?
Для оплати приймаються міжнародні платіжні картки Visa, Visa Electron і Mastercard, випущені
будь-яким українським чи міжнародним банком. Також приймаються картки класу Mastercard Cirrus/Maestro, випущені «Райффайзен Банк Аваль», ПАО «Укрсоцбанк» . Звертаємо Вашу увагу, що картки Mastercard Electronic не можуть бути використані при оплаті через Інтернет у звязку з обмеженнями платіжної системи Mastercard. - Що робити, якщо на картці VISA Electron чи Cirrus/Maestro немає CVC2/CVV2-коду?
На цих картках CVC2/CVV2-коди іноді не друкуються. Для отримання цього коду зверніться до служби підтримки Вашого банку. Деякі банки надають таку інформацію своїм клієнтам після авторизації.
- Як швидко платіж надійде до компанії-постачальника послуг?
Авторизація картки проходить в режимі online. Інформація щодо проведеної оплати надходить постачальникам послуг і банкам щодня. Як правило, гроші надходять на рахунок
компанії-постачальника послуг не пізніше, ніж на другий банківський день після проведення платежу через систему Portmone.com. З багатьма компаніями (наприклад, мобільними операторами,інтернет-провайдерами тощо) система працює у режимі прискореного зарахування платежів. Платіж при цьому зараховується протягом декількох хвилин. - Чи можлива оплата рахунку за кооперативну квартиру через Portmone.com?
Portmone.com забезпечує оплату рахунків тільки на ті організації, з якими укладені прямі договори. Так, в м. Києві через Portmone.com можна сплачувати рахунки за комунальні послуги від КП ГІОЦ. Якщо Ваш кооперативний будинок обслуговується ГІОЦ, то ви зможете оплатити рахунок. Якщо ні, то, на жаль, ми не зможемо доставити Вам рахунок в електронному вигляді і, відповідно, забезпечити його оплату.
- Як оплатити рахунки за електроенергію, газ?
Окремо (не у складі рахунку за квартиру) ви можете сплачувати рахунки за електроенергію або газ, обравши пункт меню «Запити на рахунки», і далі, обравши компанію «Київенерго» чи «КиївГаз» для отримання рахунків.
- Чи являються послуги Portmone.com платними?
Щомісячна абонентська плата за користування системою складає 9,90 грн. Рахунки за користування системою виставляються щомісячно, кожного
1-го числа ЗА ПОПЕРЕДНІЙ МІСЯЦЬ. Перед оплатоюбудь-якого рахунку необхідно, щоб рахунок Portmone.com був оплачений. У випадку накопичення заборгованості по абонентській платі за два місяці можливість оплати рахунків даного користувача в системі Portmone.com блокується, однак рахунки продовжують доставлятись. Доставка рахунків припиняється лише тоді, коли клієнт не вносить абонентську плату за користування системою протягом 3 місяців. Особистий профайл клієнта після цього розміщується в архіві Portmone.com.Абонплата починає нараховуватися з місяця, в якому проведений перший платіж, і виставляється до сплати
1-го числа наступного місяця.Зверніть увагу! Абонентська плата допускає отримання і оплату до двох рахунків в МІСЯЦЬ від КОЖНОЇ з компаній, що надають рахунки в системі Portmone.com, і не обмежує загальну кількість отримуваних рахунків. У разі отримання чотирьох рахунків від ОДНІЄЇ компанії ЗА МІСЯЦЬ, абонентська плата подвоюється і допускає отримання до чотирьох рахунків від однієї компанії, не обмежуючи загальної кількості рахунків.
5-й рахунок приводить до потроєння абонплати і допускає отримання до шести рахунків від однієї компанії, і так далі. - Чи існують в системі обмеження на мінімальну суму платежу?
Так, обмеження дійсно є. Мінімальний платіж в системі залежить від кожної компанії, але, як правило, повинен бути не менше 5 грн
- Якщо у попередньому місяці я заплатив по рахунку більше, ніж це було необхідно, чи можу я зменшити наступний платіж на суму переплати?
У випадках, коли була внесена сума більша, ніж це було необхідно, постачальники послуг зазвичай враховують цей факт в рахунку наступного періоду.
У Вас є два способи:
- Після заповнення усіх полів рахунку ви можете виправити суму платежу у вікні «Оплачувана сума», зменшити її на величину переплати вручну.
- Ви можете не оплачувати рахунок один чи декілька місяців (в залежності від величини попередньої переплати) і почекати, коли в наступному рахунку не буде переплати.
- Чому поштова доставка рахунку іноді відбувається раніше за електронну?
Це пов’язано з технологією роботи деяких компаній, що надають рахунки для оплати. Вони відправляють рахунки поштою по мірі їх надрукування. В електронному форматі рахунки стають доступними лише після обробки всіх рахунків по всьому місту.
Подібна затримка в доставці електронних рахунків (зазвичай, декілька днів) не повинна викликати жодних проблем при оплаті, оскільки за правилами постачальників послуг оплату можна здійснити аж до
20-го числа поточного місяця. - Що відбувається у випадку, якщо на платіжній картці не достатньо грошових коштів для виконання оплати?
Під час проведення транзакції в системі інформація про неї передається
банку-емітенту картки. Банк або підтверджує, або не підтверджує транзакцію, у тому числі він може не підтвердити оплату через нестачу коштів на рахунку платника. Для клієнтів, які є власниками карток з кредитними лініями, оплата може відбуватися навіть за фізичної відсутності коштів на рахунку.Лише банк-емітент, що видав Вам картку, може відкрити Вам кредитну лінію за карткою і встановити її розмір, а також надати інформацію про залишок на картковому рахунку. Крім цього, тільки він може надати Вам повну інформацію щодо проведених операцій, які отримали статус "Відмова".
Про рахунки та квитанції
- Якщо я реєструюсь як клієнт Portmone.com, чи буду я надалі отримувати паперові рахунки в поштову скриньку?
Паперові рахунки, як і раніше, будуть надходити Вам поштою.
- Чи можна самостійно роздрукувати квитанцію, що підтверджує мій платіж?
Можна. Для цього скористуйтесь опцією Квитанції по поповненню балансу- для збереження квитанцій по переказу з картки на картку, поповнення мобільного, інтернету. Або Квитанції по оплаті рахунків – для збереження квитанцій по оплаті комунальних послуг без реєстрації.
- Чи приймають постачальники послуг квитанції, роздруковані з сайту Portmone.com, в якості доказу виконаної оплати?
Договорами компанії Portmone.com з постачальниками послуг погоджено, що рахунки, роздруковані з сайту Portmone.com є документами, що підтверджують оплату. Крім того, запросивши в банку виписку за картковим рахунком із мокрою печаткою і підписом, Ви можете отримати незаперечний документ, що підтверджує Ваш платіж. У випадку виникнення будь-яких складнощів із квитанціями, які Ви роздрукували з сайту, зверніться до нашої Служби підтримки.
Як додатковою гарантією Ви можете скористатись нашою послугою доставки квитанцій ваших платежів у паперовому вигляді звичайною поштою. Ці квитанції будуть завірені печаткою компанії Portmone.com.
- Якщо у мене виникають питання з приводу суми рахунку, який був доставлений в системі Portmone.com, до кого я можу звернутись за поясненнями?
Система Portmone.com виконує доставку рахунку. Нарахування та підготовку рахунку проводить компанія, що надає Вам послуги. Тому питання стосовно розміру нарахованої суми, а також призначення платежу Вам необхідно направляти компанії, котра виставила рахунок.
Разом з тим, якщо інформація у паперовому рахунку, отриманому звичайною поштою, не збігається з інформацією, наданою через систему Portmone.com, будь ласка, зв’яжіться з нашою Службою підтримки.
- Що робити, якщо SMS-повідомлення стосовно рахунків не доставляються вчасно?
Доставка SMS-повідомлень не є гарантованою послугою операторів мобільного зв’язку. Можливі збої у доставці повідомлень пов’язані з роботою операторів мобільного зв’язку. На жаль, цей фактор знаходиться поза межами нашого контролю. Ми ж здійснюємо розсилку SMS-повідомлень у момент доставки рахунку в систему. Це відбувається лише у робочий час.
Для повної впевненості в тому, що Ви одразу дізнаєтеся про наявність нового рахунку на своє ім’я, ми рекомендуємо Вам активувати функцію доставки повідомлень на Вашу електронну адресу.
Про безпеку
- Які заходи безпеки використовує Portmone.com і чи надає які-небудь гарантії безпеки?
Для забезпечення безпеки даних Portmone.com використовує міжнародний стандарт Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS).
Стандарт PCI DSS забезпечує не тільки безпечну передачу реквізитів платіжних карт через інтернет, але й унеможливлює їх використання персоналом компанії .
Детальніше про безпеку.
Про верифікацію
По Вашій картці буде проведена транзакція на суму 1 грн, що не призводить до списання, а тільки до блокування цієї суми на термін до 30 днів.
Код верифікації це 6 цифр, які вказані в круглих дужках у коментарі до транзакції.
- перевірте SMS (якщо картка підключена до послуги SMS-банкінгу);
- скористайтесь системою інтертнет-банкінгу;
- зателефонуйте в службу підтримки банку-емітента картки і дізнайтеся коментар до даної транзакції на 1 грн (телефон знаходиться на зворотній стороні картки).