Інформаційний центр
0(800) 500-500
В Києві 490-88-88 або 521 з мобільного (для абонентів Vodafone)
[email protected]
[email protected] — з питань
Інтернет-банкінгу для приватних осіб

Для клієнтів малого та середнього бізнесу
0 (800) 505-045 [email protected]

Центр технічної підтримки системи Інтернет-банкінгу для суб’єктів господарювання
0 (800) 505-770 [email protected] – для питань із роботи в системі "Клієнт-банк"
Режим роботи: Понеділок - П'ятниця (08:00 - 19:00).

Центр цілодобової підтримки з питань еквайрингу
0 (800) 500-738 У Києві 495-91-91
[email protected]

Центральний офіс
01011, Україна
м. Київ, вул. Лєскова, 9


Райффайзен Лізинг

Опис тарифів

  • Зареєструйся та сплачуй за інтернет, ТБ і комунальні платежі 30 днів безкоштовно!

* - для компаній партнерів: комунальних, ТБ, Інтернет і Телеком з комісією 0%, 1 грн не стягується з користувача
* - крім поповнення мобільних телефонів, тариф 2% мінімум 1.5 грн
* - крім переказів з картки на картку, тариф 1% + 5 грн
* - крім платежів за реквізитами, тариф 2% + 4 грн
* - крім платежів до бюджету, тариф 2% мінімум 8 грн
  • Акція! Акція! Зареєструйся зараз і отримай 30 днів без комісій на оплату комуналки, Інтернету та ТБ
  • Архівний тариф "Абонплата":

    За використання сервісу Portmone.com клієнтам нараховується щомісячна абонентська плата у розмірі 9 грн 90 коп. Абонплата сплачується клієнтом, який пройшов реєстрацію, ознайомився з тарифним планом, прийняв його умови і виконав хоча б одну оплату в системі.

    Незалежно від того, коли ви зареєструвалися на сайті, абонплату буде нараховано тільки через два місяці після першої успішної оплати в системі.

    Наприклад:

    якщо ви зареєструвалися у січні, але перший платіж здійснили у травні, то рахунок абонентської плати буде виставлено Вам 1-го серпня за липень місяць — в травні та червні ви користуєтесь системою безкоштовно.

    Нарахування абонентської плати здійснюється у вигляді доставки електронного рахунку, аналогічного рахункам від інших компаній. Оплата рахунку абонплати здійснюється не автоматичним списанням з платіжної карти, а тільки самостійно кожним клієнтом.

    З моменту початку нарахування абонентської плати, вона в подальшому буде нараховуватись кожного місяця незалежно від того сплачував клієнт за цей місяць рахунки чи ні.

    Абонентська плата допускає отримання і оплату до двох рахунків в МІСЯЦЬ від КОЖНОЇ з компаній, що надають рахунки в системі Portmone.com і не обмежує загальну кількість отримуваних рахунків. У разі отримання трьох рахунків від ОДНІЄЇ компанії ЗА МІСЯЦЬ, абонентська плата подвоюється і допускає отримання до чотирьох рахунків від однієї компанії не обмежуючи загальної кількості рахунків. 5-й рахунок приводить до потроєння абонплати і допускає отримання до шести рахунків від однієї компанії, і так далі.

    Рахунок містить нараховану існуючу абонентську плату та суму заборгованості по абонентській платі попередніх періодів.

    У разі заборгованості по абонентській платі більше 2-х гривень можливість оплати рахунків даного користувача в системі Portmone.com блокується, проте рахунки користувача продовжують доставлятися. Рахунки цього клієнта припиняють доставлятися, якщо заборгованість по абонентській платі перевищить розмір абонплати за три місяці. Особистий профайл клієнта після цього розміщується в архіві Portmone.com.

Приклад №1

Абонент підписаний на наступні рахунки:

Компанія Кількість рахунків   РАЗОМ
ГІОЦ 2  

Загальна кількість отримуваних рахунків:

Максимальна кількість рахунків
(від однієї компанії):

Абонплата:

8

2
 

9.90 грн

Укртелеком 1
Воля-кабель 1
IP.NET 2
Київтелесервіс 2

Приклад №2

Абонент підписаний на наступні рахунки:

Компанія Кількість рахунків   РАЗОМ
ГІОЦ2  

Загальна кількість отримуваних рахунків:

Максимальна кількість рахунків
(від однієї компанії):

Абонплата:

8

3
 

19.80 грн

Укртелеком 3
Воля-кабель 1
IP.NET 1
Київтелесервіс 1

Для смартфонів

Корисні посилання